Romanii vor produse ambalate frumos
Realitatea Romaneasca
Vineri, 30 Noiembrie 2007
959
Productia de ambalaje din Romania este redusa comparativ cu media din Uniunea Europeana, dar va fi impulsionata de cresterea veniturilor populatiei, care a modificat si pretentiile romanilor, mai atenti acum la felul in care arata produsele. Consumul anual de ambalaje este inca redus, de 0,8 metri patrati pe cap de locuitor in cazul etichetelor autoadezive, cu mult sub nivelul din state precum Ungaria, Polonia si Cehia, unde media este de cinci metri patrati. Diferenta fata de media europeana, de 20 de metri patrati, este mult mai mare, arata Octav Preoteasa, directorul general al O.P. Consulating, firma care importa utilaje si echipamente pentru productia de ambalaje. Piata va cunoaste ritmuri rapide de extindere, pe masura ce firmele din Romania isi dezvolta capacitatile de productie, iar necesarul de ambalaje creste. Un alt element de stimulare a vanzarilor este reprezentat de cresterea veniturilor consumatorilor, care vor produse cu ambalaje atractive. "Gustul consumatorului s-a rafinat. Creste puterea de cumparare si, odata cu ea, si interesul pentru produse care arata mai bine", spune Preoteasa.Totodata, firmele sunt intersate sa-si faca remarcate produsele, prin ambalaje mai sofisticate, care fura ochii.
Euronews
Luni, 3 Martie 2025
959
Euronews
Luni, 3 Martie 2025
959
TVR
Luni, 3 Februarie 2025
959
Antena3
Luni, 3 Februarie 2025
959